Hayden non vuole più lavorare con Milo!

« Older   Newer »
  Share  
SylarQuinto
view post Posted on 30/3/2009, 15:00




Non ricordo se lo avevamo già postato:

Hayden wants Milo out
March 16, 2009

Looks like after a though break-up with Milo Ventimiglia, Hayden is trying to convince producers to kill Peter for good. Various sources confirmed that she was refusing to be on the set with him and make it very difficult for everyone else. Thank God, Heroes Season 3’s final scenes shoot last week and we’re about to complete production period.


The “Heroes” starlet is trying to get her co-star - and recent ex-boyfriend - Milo Ventimiglia kicked off the show, according to OK! magazine.

Still upset about their break-up, Panettiere, 19, reportedly wants nothing more to do with Milo, 31, says a mutual friend.

Source : NY Daily News


In poche parole Hayden dopo la separazione con Milo non vuole più stare sul set quando c'è anche lui.
Quindi sta spingendo i produttori perchè trovino il modo di far fuori il suo personaggio.
Prima erano solo pettegolezzi ora sembra che possa esserci stato un SI definitivo dal produttori.

Se così fosse io non so come lei avrà poi il coraggio di stare sul set insieme a tutto il resto del cast.
Visto che sono tutti amici ormai lì, e questa mossa è davvero da bastardi.... Non credo che questa cosa gli migliorerà le cose sul set....

Sarebbe davvero da boicottare la serie come ho letto la pensano molti fan -_-
 
Top
0 replies since 30/3/2009, 15:00   177 views
  Share